Erotiska bokmässefynd

Det är två dagar kvar på bokmässan, jag vet. Men då kommer inte jag vara där. Jag har fått tillräckligt med mässa för att klara mig till nästa år.
Seminarier: check.
Mingel: check.
Releasefest: check.
Författarspotting: check.
Konstiga fester på parkeringar: check.
Bokfynd: check.
I år blev det faktiskt mest erotiska bokfynd: Erotisk ritbok, Berättelsen om O, Rut Hillarp Dagboken.
Men också en bok om kreativa processer från Broby Grafiska med texter av bland annat Amanda Ooms, Hynek Pallas och Sara Villius, och en spännande ny bekantskap: Martin Tistedts Världens världslighet.
Jag fyndade också en mycket vacker t-shirt i Bangs monter.
Ses igen nästa år!

20110923-203840.jpg

3 kommentarer

Under Bokmässan, Boktipset

3 svar till “Erotiska bokmässefynd

  1. Ulrica

    Låter som en lyckad mässa!

Lämna en kommentar