Nu boktipsar jag i P4 Sommar i år igen!

Nu är det dags att sommarboktipsa i P4 Sommar Väst igen. Varje tisdag strax efter kl 12 så tipsar jag om böcker på olika teman från och med idag och 8 veckor framåt.

Det börjar nästan bli en liten tradition att jag boktipsar i P4 Sommar. Men skillnaden i år är att jag boktipsar ensam – Morgan Larsson inte är med.

De första fyra veckorna är Sarit Monastyrski programledare och de sista fyra är Linn Ohlsson programledare.

Hoppas att ni hänger med och lyssnar! Antingen direkt via webben eller mobilappen, eller i efterhand på webben. Och jag lovar att lägga ut en lista på boktipsen på bloggen i slutet av sommaren.

Här är hemsidan. (Som av någon anledning i år heter ”Förmiddag i P4 Göteborg”.)

Linn Ohlsson, jag och Sarit Monastyrski utanför radiostudion i Göteborg.

Annika boktipsar 2015

Lämna en kommentar

Filed under Boktipset

Kommentera

