Nödvändigheten att läsa om sista kapitlet

Det har hänt igen.
Jag har velat veta hur det har gått så mycket att jag läst det sista kapitlet för fort.

Igår: Konsten att dö av Inger Edelfeldt.

Så hur gick det då?
Nja, jag minns på ett ungefär liksom så där. Jag läste ju för fort. Jag gör ofta det. Jävla sistakapitel. Böcker borde faktiskt inte ha sista kapitel!

Så nu ska jag läsa om kapitlet ikväll. Och därefter ska jag skriva en recension till Borås Tidning.

(Nästa recensionsbok är En av oss sover.)

1 kommentar

Filed under Läsande

One response to “Nödvändigheten att läsa om sista kapitlet

  1. Det händer mig också. Jättejobbigt och man lär sig aldrig.

Kommentera

