Nyhet! Idag börjar jag blogga på Kulturbloggen!

Nyhet! Nyhet!

Idag är det premiär för Kulturbloggen på Borås Tidning, där jag är en av de nya skribenterna!

Det är verkligen jätteroligt att få tillhöra en blogg med så proffsiga kulturskribenter som bland annat Lena Kvist och Stefan Eklund.

Men jag kommer inte sluta posta inlägg här på min blogg för det! Här kommer jag som vanligt lägga upp bokrecensioner och boktankar – men dessutom det jag skriver på Kulturbloggen.

Kulturbloggen hittar ni på bt.se/blogg

20130926-093303.jpg

1 kommentar

Filed under Bokbranschen, Länktips

One response to “Nyhet! Idag börjar jag blogga på Kulturbloggen!

  1. Vad kul! Kommer självklart att följa dig även där.

Kommentera

