Att skriva erotisk litteratur – tips till dig som vill börja!

Under våren 2013 kommer jag att skriva en artikelserie på skrivarsajten Kapitel1.se: Skriva erotisk litteratur.

Första artikeln – Att lära sig är att härma: börja med att läsa erotisk litteratur! – går att läsa här.

Läs också intervjun med mig på Kapitel1s blogg.

Det är ett jätteroligt skribentuppdrag och jag hoppas att jag ska kunna ge många bra tips och råd till den som vill börja skriva erotik.

Håll utkik efter de följande artiklarna som kommer ta upp olika aspekter på erotiskt skrivande och gestaltning.

1 kommentar

Filed under Läsande

One response to “Att skriva erotisk litteratur – tips till dig som vill börja!

  1. /M

    😀, nu ser jag!

Kommentera

