All I want for Christmas is fler bokhyllor

Nu invaderar de igen, de där bokhögarna. De är ÖVERALLT!

På något sätt har jag för många böcker. Trots att jag rensar och rensar, men det kommer alltid nya och vill ha plats. Så.

Jag önskar mig inte fler böcker i julklapp, utan fler bokhyllor. Så jag får plats med den här högen:

20121202-161042.jpg

och den här högen:

20121202-161119.jpg

och den här högen:

20121202-161147.jpg

och den här högen:

20121202-161215.jpg

och den här,
och den här,
och….

3 kommentarer

Filed under Läsande

3 responses to “All I want for Christmas is fler bokhyllor

  1. Känner igen det där. Tycker också att jag rensar ofta och mycket, men bokhögarna finns verkligen överallt.

  2. Håller verkligen med! Har alldeles för mycket väggplats ledig men däremot sämre med golv och bordplats!

  3. Bea

    Vackraste inredningen!

Kommentera

