Först på Bokmässan: vilsegående och gratiskaffe!

Jag har redan gått vilse!
Men jag är nöjd med det, för det ledde till gratiskaffe och gratisfralla i Dagens Nyheters monter.

Jag var på väg till seminariet om Litteraturutredningen. Men jag tror jag stannar i Dagens Nyheters monter, för här ska det också handla om Litteraturutredningen.

Lena Andersson, Åsa Beckman och Per Svensson ska nämligen diskutera ”Varför ska man läsa?”

Ja, varför sjutton ska man det? Jag är nyfiken på vad de tre tänker säga om det.

DN-kaffe och DN-macka. Om jag har rött läppstift idag? Ja, litegrann…

20120927-095139.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Bokmässan

Kommentera

