Dags för Bokmässa! Läs intervju med mig på En bokcirkel för alla!

För en månad sedan intervjuade Karin Berg på En bokcirkel för alla mig om vad jag skulle göra på Bokmässan. Läs intervjun här.

Inte köpa böcker?
Hmm.. Vi får väl se hur det går med den saken.
Träffa andra bokbloggare?
Ja, jag ska faktiskt på Bokhoras mingel ikväll.
Träffa vänner och bekanta?
Japp, det började jag göra redan igår på pressnatta: Hans-Olov, Sofia, Anna, Maria, Emili…
Har jag tittat på seminarieprogrammet än?
Haha, nej det har jag inte. Samma dag är fortfarande det som gäller.

Men oj, det är ju idag!

Idag hoppas jag få plats på seminariet om den nya litteraturutredningen. Men jag har presskort, och då får man snällt vänta i presskön. Det är idag klockan tio.

Vad jag ska göra efter det?
Det visar sig…

Blogga kommer jag att göra i alla fall, det är 100 procent säkert!

Lämna en kommentar

Filed under Bokmässan

Kommentera

