Det gick väldigt bra, det kändes väldigt bra, men jag minns ingenting!

Ja, då är samtalet om bekännelselitteratur över.
Det gick fantastiskt bra!

Samtalet var intressant, prestigelöst och gav nya infallsvinklar. Unni Drougge var klok och sansad, Ann Heberlein klok och reflekterande, Carin Evander klok och generös.

Vad vi pratade om?
Ingen aning!
Jag minns faktiskt inte.
Det är som om min koncentration under själva samtalet suddat ut närminnet.

Jo, jag minns att Ann Heberlein kallade mig ”feg”. Med rätta skall tilläggas. Hon hade verkligen en poäng där. (Varför? Det ska jag berätta, men inte nu.)

Men! Som tur är filmades allt och kommer att finnas på Publicistklubbens hemsida för den som vill se. På Bambuser ligger det här.

Jag kommer definitivt att kolla.
Inte minst för att få höra vad vi egentligen pratade om!

20120926-225430.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Bokbranschen, Bokmässan, Kulturdebatt, Länktips

Kommentera

