Rösta på min recension av Femtio nyanser av honom så jag får åka till Seattle!

Oj!

Jag fick just tips om att det pågår en tävling om bästa Femtio nyanser-recensionen. Självklart anmälde jag mig och min recension.
Så nu är det bara för er att rösta på mig!
(Om ni gillar min recension förståss…)

Använd den här länken för att rösta. Eller använd knappen till höger.

Om jag vinner får jag åka till Seattle tillsammans med en vän!! (Jag har ju faktiskt aldrig varit i USA, så det vore ju kul.)

Så här går tävlingen till:

Röstningen pågår till och med 14/10 24.00, röster efter det räknas inte.
De tio recensioner som har fått flest röster vinner boken ”Femtio nyanser av mörker”, uppföljaren till ”Femtio nyanser av honom”, när den kommer ut i november 2012. En jury från Norstedts och Twingly väljer sedan ut den bästa recensionen av de tio som fått flest röster. Den bloggare som har skrivit den bästa recensionen vinner en resa till Seattle, USA för två personer i en vecka, med resa och boende.

 

 

Lämna en kommentar

Filed under Bokbranschen

Kommentera

