Just, ja. Bokmässan, ja.

Bokmässan, ja.
I slutet av september… Ja.

Än är det några veckor kvar. Men jag har inte börjat någon nedräkning än, även om det är årets största kulturhändelse (tätt följt av Göteborgs filmfestival).

Först idag har jag scrollat och sökt mig fram i seminarieprogrammet. (Jag har laddat ner det som PDF i min iBooks. Bokmässeappen litar jag inte riktigt på, hade problem med den förra året.)

Monterprogrammet då? Det kollar jag först några dagar innan. Eller samma dag. Det är så svårt att hålla reda på allt och alltid är det något bra man missar, eller inte hinner, eller dubbelbokar. Känslan av att vara ständigt svettig och andfådd – det är bara att vänja sig.

Jag har heller ännu knappt koll på vilka författare som kommer, eller vilka jag vill lyssna på.

Några som har bättre koll än jag är bland annat bokbloggarna En bokcirkel för alla och Enligt O. Kolla in deras fina intervjuserier och bokmässepepp med bokfolk och författare inför mässan!

2 kommentarer

Filed under Bokbranschen, Bokmässan, Länktips

2 responses to “Just, ja. Bokmässan, ja.

  1. Tack för tipset, hade inte enbokcirkelföralla bland mina feeds. Vore kul om vi kunde ta en fika på Bokmässan! 🙂

Kommentera

