Annika Koldenius bokblogg, nu också på bt.se!

Nu är min blogg tillbaka på Borås Tidnings hemsida!

Jag byter inte webbadress, utan får helt enkelt en till.
Så från och med idag går bloggen alldeles utmärkt att läsa också via bt.se/blogg/bokbloggen.

Jag började ju faktiskt bokblogga för att jag fick en förfrågan från Borås Tidning när de i maj 2011 ville ha en bokbloggare till sin hemsida. Då var jag fortfarande redaktör på Bokcirklar.se och hade stor vana vid att skriva om läsning och böcker på nätet. Men bloggat under eget namn hade jag inte gjort förut. Så jag tackade ja, utan att blinka.

Sen gjorde bokbloggen ett uppehåll från bt.se under våren 2012.

Men nu är jag alltså tillbaka.
Och det är verkligen roligt att nå fler läsare genom Borås Tidning.

Välkomna alla nya borås-läsare!

 

Lämna en kommentar

Filed under Länktips, Media/Journalistik

Kommentera

