Nästa recensionsbok: När havet blåser ljumma vindar

Äntligen är jag så pigg i ryggen så jag kan läsa min nästa recensionsbok!

Jag har faktiskt haft så ont i ryggen att jag inte kunnat koncentrera mig förräns nu. Dumt att läsa recensionsexemplar då. Men nu ligger jag bekvämt, med benen uppallade på tre kuddar för att avlasta svanken (rekommendation från sjukgymnast-svägerskan) och LÄSER!! Kolla här:

20120717-134154.jpg

Jag trodde jag hade tappat läsförmågan där ett tag. När jag hade så ont och var så trött att jag bara orkade ligga i soffan och titta på konstiga TV-serierepriser som Project Runway, Top Model och 4 olika kockprogram med Gordon Ramsay. Bara tanken då på att fokusera blicken på små bokstäver, förstå och skapa mina egna bilder – nej det gick bara inte!

Nu har jag läst drygt 100 sidor av Mikaela Holms debutbok.
Läsningen funkar bra än så länge!
Hurra!

2 kommentarer

Filed under Chick-litt, Debutanter, Svenska författare

2 responses to “Nästa recensionsbok: När havet blåser ljumma vindar

  1. anna

    När är det tänkt att recensionen kommer? Är nyfiken på boken.

    • Hej, kontakta gärna kulturredaktionen på Borås Tidning. Det är de som bestämmer om publiceringarna. Recenserar jag en titel för Borås Tidning, så publicerar jag den på bloggen samma dag (eller någon dag efter) som den publiceras i tidningen.

Kommentera

