”Va? Har du inte läst Summan av David Eagleman?”

Tur att jag har min granne. Vi kan kalla honom Mathias. (Eller ”Han Som Alltid Har Rätt”.)

Mathias ger mig böcker att läsa. Men först efter han har sagt: ”Men har du inte läst den? Va? Är det säkert? Ja men, då får du låna den!”

Det hände idag igen. Så nu är väskan en tunn liten pocketbok tyngre. Hurra!

Mathias är bra på att ge boktips. Så jag ska ge Summan av David Eagleman en chans redan ikväll, tror jag.

20120608-173523.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Läsande

Kommentera

