Bokfynd: Harry Potter and the Philosopher’s Stone

Vi har en liten hylla utanför lunchrummet i källaren där man kan lämna böcker man har läst men inte vill ha kvar hemma och så kanske någon annan vill läsa och så ställer man boken där osv. Ja, du fattar.

Jag äter rätt sällan lunch i lunchrummet i källaren. Så idag när jag gick förbi hyllan… Den kanske har stått där förut, kanske inte. Men idag såg jag den i alla fall.

Tack du som ställde Harry Potter and the Philosopher’s Stone där! Nu ligger den i min väska och snart står den i min bokhylla glad och förnöjd på R som i J. K. Rowling. Det verkar dessutom vara en tidig utgåva, om man ser till omslaget. Kul!

20120605-164325.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Bokfynd

Kommentera

