De sista franska reafynden från Grate och Sekwa

Jag som trodde jag gjorde de sista skälvande rea-fyndet för flera veckor sedan när jag fann Kyckling med plommon skräpandes bland kokböckerna. Men icke! Bokrean verkar vara en evighetsrea, och ”halva reapriset” har pågått i snart fyra veckor. Eller mer. Jag håller verkligen inte räkningen.

Men. Jag hittade en ny, lite undangömd reahylla på min Bokia på Avenyn. (Jag är ju där i alla fall en gång i veckan, när jag filmar Akademisk kvart.) Hyllan hade lite blandade titlar. Smått och gott. Udda. Konstigt… Och så fanns också några såna där små tunna böcker som jag gillar. Franska. Från Grate och Sekwa. Det är något med litteraturen från de förlagen som jag gillar.

Så. Här:
Veckans Reafynd:

20120422-174319.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Bokfynd, Läsande

Kommentera

