Veckans fynd på Myrorna: Hela Krilon-triologin i 1966 års utgåva!

Åh! Vilket fynd jag har gjort på Myrorna!
Hela Krilon-serien av Eyvind Johnson i Delfin-utgåva från 1966!
Jag började läsa Grupp Krilon när Kerstin Ekman berättade att hon inspirerats av Krilon-serien när hon skrivit en av mina favoritböcker Gör mig levande igen, men jag kom aldrig igenom den.
Nu har jag alltså hela serien, för totalt 45 kronor.
Det är också spännande att böckerna har en liten klisterlapp inuti pärmen som avslöjar tidigare ägare, en A. Novik i Sjömarken.
Jag undrar om du hade lika stor glädje av dem som jag kommer att ha?

20120324-125837.jpg

<a

Lämna en kommentar

Filed under Bokfynd, Boktipset, Läsande

Kommentera

